Porros al natural Rosara 660 grs.
Porros al natural Rosara 660 grs.
Porros al natural Rosara 660 grs.
Porros al natural Rosara 660 grs.
Porros al natural Rosara 660 grs.
Porros al natural Rosara 660 grs.
Porros al natural Rosara 660 grs.
Porros al natural Rosara 660 grs.

Porros al natural Rosara 660 grs.

6,75 €
Tax included

Ideal per fer brous, sofregits i fins i tot per menjar cru en amanida. És molt habitual preparar els porros com a guarnició de plats de carn o peix, podent fer-los en papillota, rostits a la graella (oa la brasa com els calçots), fregits o en forma de salsa, una salsa de porros és suau i lleugera, i acompanya molt bé a molts plats.

Presentació pot de 660 grs.

 

Resulten deliciosos com a entrant al presentar gratinats, i una juliana de porros que freda a la paella, ens proporcionarà unes cruixents i dolços tires que donaran volum i decoraran amb gust els plats.

Conserves Artesanes Rosara està situada al cor de la ribera Navarra, al nord d'Espanya. On a la vora del riu Ebre creixen els millors fruits de l'horta, gràcies al clima propici, la fecunda terra i bon fer de la seva gent. Rosara des de la seva fundació el 1986 ha tingut com a objectiu primordial oferir qualitat. La qualitat no només s'aconsegueix seleccionant aquellsfruits de reconegut prestigi i amb denominació d'origencom els espàrrecs de Navarra, els pebrots del piquillo de Lodosa o les carxofes de Tudela, a més s'aconsegueix amb una acuradaelaboració artesana, Amb tot el que això implica: pelat a mà, envasat sense conservants ni colorants, rostit amb llenya ... etc.

841394002120

16 other products in the same category:

Customers who bought this product also bought:

Product added to wishlist
Product added to compare.

Fem servir cookies per personalitzar continguts, funcions de mitjans socials i analitzar trànsit. Més info