DEVOLUCIONS
En cas que desitgis retornar una comanda o producte, li preguem vagi a historial de comandes del seu compte i ompli el formulari de devolucions RMA (Return Merchandise Authorization), sens perjudici de continuar a més les següents indicacions:
A. - Una vegada que ha rebut la comanda:
1. - El producte és defectuós o ha estat danyat durant el transport.
- En els casos de trencament durant el transport és imprescindible que ens ho comuniqui via correu electrònic a info@tastu.es el mateix dia d'haver rebut la mercaderia i d'haver comprovat el trencament.
- Vostè pot tornar el producte en el seu embalatge original, assumint Tastu ALIMENTACIÓ, SL les despeses d'enviament que es generenpel lliurament del producte i per la devolució del mateix.
- Tastu ALIMENTACIÓ, SL procedirà al reenviament del producte de forma totalment gratuïta per a vostè.
2. Devolució sense incidències.
- Tastu ALIMENTACIÓ, SL li ofereix la possibilitat de retornar la seva comanda sense cap compromís, sempre que es tracti de productes no peribles i es faci dins el termini de 14 dies establert en la legislació vigent, havent de trobar els productes en perfectes condicions i amb l'embolcall original.
- En aquest cas, haurà d'abonar les despeses d'enviament de la devolució i, si els ports de l'enviament van ser gratuïts, s'haurà d'abonar també el port d'anada que va pagar Tastu ALIMENTACIÓ, SL per lliurar la mercaderia al seu domicili.
- Si es tracta de productes d'alimentació, aquests s'han de retornar sense obrir i en cap cas s'acceptarandevolucions de productes alimentaris que hagin estat oberts.
- En cas que els productes no arribin en perfectes condicions, Tastu ALIMENTACIÓ, SL es reserva el dret a abonar un quantitat inferior per la seva comanda.
B. - No ha rebut la comanda i desitja cancel · lar o modificar:
- Si la seva comanda ha sortit del nostre magatzem i, no havent-hi cap incidència pel nostre compte, vostè no desitja la seva comanda, Tastu ALIMENTACIÓ, SL podrà exigir una compensació per les despeses d'enviament tant d'anada com de tornada.
- Si la seva comanda no ha començat a processar, només haurà d'informar de la seva modificació o cancel · lació com més aviat via correu electrònici no tindrà cap cost per a vostè.
- Si voleu canviar un producte per un altre de diferent preu i va realitzar el pagament mitjançant transferència o amb targeta, en cas de ser aquest de menor preu se li abonarà la diferència. Ha de tenir en compte que si la seva compra original va ser amb els ports gratuïts i en canviar el producte el valor de l'operació és menor al límit fixat per a això, haurà d'abonar també el port d'anada al seu domicili.
IMPORTANT:
- Perel cas de carns i altres productes peribles amb data de caducitat limitada que es trobin en bon estat i sense haver patit desperfectes durant el transport, nopodrà exercitar el dret de desistiment,no admetent per tant la devolució dels mateixos.
- Per als casos de devolucions, si voleu enviar la mercaderia per una empresa de transport de la seva preferència haurà sempre enviar amb els ports pagats segons les seves tarifes. Si per contra vol enviar amb la nostra empresa de transport, haurà de comunicar perquè nosaltres donem al nostre transportista l'ordre de recollida i així beneficiar-se de tarifes més econòmiques.
- Recordeu no llençar mai l'embalatge dels productes fins a comprovar que es troben en perfecte estat.
- Abans d'obrir cap producte, li preguem que verifiqueu que tots els productes coincideixen amb els que vostè va demanar, fent una reclamació immediata, en cas que trobi alguna anomalia.
- En cas de detectar alguna anomalia en l'segons producte, li preguem no ho tregui del seu embalatge original.
- Dirigir totes les devolucions en el seu embalatge i acompanyats de la factura original a la següent adreça:
Tastu ALIMENTACIÓ, SL C / Matemàtic Pedrayes, 7, Baix. 33005 - Oviedo (Astúries-Espanya)