PREGUNTES FREQÜENTS

A qu passis serveix Tastu?
Tastu alimentaci, SL serveix comandes a qualsevol lloc del món, però en cas de comandes a passades no europeus, Suïssa, Andorra, Illes Canàries, Ceuta i Melilla i altres territoris amb règim especial, la comanda es condiciona sempre a l'acceptació prèvia i expressa per part del client dels costos que, mitjançant correu electrnic i un cop rebuda l'ordre de comanda, Tastu alimentaci SL pressuposti, incloent si escau aranzels importacin i impostos locals; així com els terminis de lliurament que siguin estimats per a cada cas, no regint les normes generals de les nostres condicions de venda.

Qu inclou el preu del transport?
La tarifa inclou eltransportede els productes sol · licitats, suembalajeen caixes especialment dissenyades, elseguro per al cas de prdua o trencament del enviament, així com elIVAen els territoris on sigui d'aplicació aquest impost.

Ofereixen transport gratuït a partir d'un determinat import?
Com que ajustem al mxim i sempre en benefici del client els preus dels nostres productes, les despeses de enviament varien en funci del pes de la comanda i del lloc on se serveixi, excepte indicació en contra. Això vol dir que no repercutim les despeses d'enviament en els nostres preus, ajustndolos a les tarifes que negociem amb les empreses de transport en les condicions ms avantatjoses.

A partir de 85,00 € de compra ofrecemos gastos de enviament gratis, si la destinació és en territori peninsular d'Espanya.

Cunto trigar a arribar la meva comanda?

En laPennsula Ibricai Balears, les comandes normalment triguen entre 2 i 3 dashbiles en ser lliurats. Els envos aaltres passades europeus solen trigar entre 2 i 6 dies, mentre que els envos a lasCanariasse entregarn entre8 i 12 daslaborables desprs de la realitzaci de la comanda.

El termini de lliurament començar a computar-se a partir de les 9 del mat del següent dóna laborable a la confirmaci de la comanda, o al moment en què Tastu rep l'ingrés en cas de comandes pagades mitjançant transferència bancària.

Qu passa si hi ha algun desperfecte pel camí?
En el cas que hi hagi algun desperfecte durant el transport que deteriori els productes enviats impedint el seu consum en ptimes condicions, Tastu farà les gestions pertinents per recuperar-los i enviar novament tots els productes de la comanda sense cap càrrec addicional.

Si en rebre la comanda detecta alguna senyal que li faci sospitar que es pot haver produït un deteriorament, no accepti la comanda, ypngase en contacteamb nosaltres perquè gestionem la incidència.

Pot consultar tota la informaci sobre la nostra Poltica de devolucions aquí.

I si no estic a casa quan arribi el transportista?
En aquest cas, el transportista deixar una nota amb un telfon al que podria trucar per acordar un nou dóna i hora de lliurament.

Si en el segon intent tampoc pot lliurar la comanda, haver de desplaçar fins a l'oficina del transportista a recollir la seva comanda.

He de pagar alguna cosa a l'empresa de transport?
El transport està inclòs en el preu total de la comanda. Si ha triat pagar contra reemborsament, deure pagar al transportista el total de l'import de la comanda. Si ha pagat amb targeta de crèdit o mitjançant transferència bancària, no ha de pagar res al transportista.

Qu mitjans de pagament puc utilitzar?
Les comandes es poden pagar amb targeta (VISA, Mastercard o American Express); tamb mitjançant transferència bancària, PayPal o contra reemborsament, encara que aquesta última modalitat de pagament comporta un recàrrec del 5% amb un mínim variable en funci de la destinació.

He de ser soci del Club Tastu per comprar?
No Per comprar a la nostra botiga no cal ser soci del Club Tastu. Tan sols ha d'escollir els productes que desitgi que li enviem, aadirlos a la cistella i completar el procés de compra. Ancara acollir-se a les ofertes del nostre club comporta una sèrie d'avantatges exclusius, aixòés totalment independent de les compres que es realitzin normalment al web.

Ha oblidat la seva contrasenya?
Utilitzeu l'enllaç "Oblidat la contrasenya?" i li enviarem un correu electrònic amb una contrasenya nova.

Puc fer comandes per regalar?
És clar!. Durant el procés de compra li apareixeran les Opcions de regal: triï el tipus d'embalatge de regal que desitgi i Aada un missatge de regal, nosaltres ens encarregarem de la resta. Fins i tot pot posar-se en contacte amb nosaltres amb total confiança a travs de l'correu electrnicper personalitzar encara ms la comanda amb algun tipus de producte o opció no contemplada en les opcions proposades. El destinatari del seu regal no rebre ningn document preus, els comprovants de compra / factures envien en format electrnic exclusivament al correu electrònic del comprador.

Busco un producte i no el trobo a la pàgina
Si el producte està disponible al nostre web, podrà localitzar navegant per les diferents categories, o bé amb el cercador situat a la part superior de la pàgina. Fent elcercador, asegrese que totes les paraules estan escrites correctament o proveu sols part del nom del producte. Si el producte que cerca no forma part del nostre catleg, contacti amb el nostre Departament d'Atenci al Clienti intentarem trobar l per vostè

Disposen de tarifes per a professionals?
No disposem de tarifes especials per a professionals per s realitzem pressupostos a mida a partir de cert volum. Si vostè és un professional de la restauraci o una botiga especialitzada, contacti amb el nostre Departament d'Atenci al Clienti indquenos els productes que desitja adquirir, la direcci de lliurament i li retornarem un pressupost personalitzat amb el nostre millor preu.