equipo tastu

Coneix més sobre nosaltres

Tastu és una botiga especialitzada en venda per Internet que posa a la vostra disposició una àmplia selecció de productes d'alt nivell gastronòmic igual que, des de fa gairebé 30 anys, ofereix als seus clients la petita botiga familiar, RIODI ALIMENTACIÓN, ubicada en ple cor de la ciutat d'Oviedo, capital del Principat d'Astúries. Una selecció que s'enriqueix constantment gràcies al seu equip de professionals, cuidant cada detall i treballant per incorporar al catàleg les novetats més interessants del mercat.

Tastu ajuda els seus clients a l'elecció dels productes a través d'un assessorament personalitzat, assegurant una experiència de compra i transport totalment segurs i satisfactoris, fins al seu propi domicili i amb absoluta garantia.

Els quatre germans responsables del projecte compten amb una formació acadèmica diferent i procedeixen d'àmbits laborals diferents, però tenen una sòlida experiència i tots comparteixen la mateixa passió pel seu país –que saben contagiosa- i pel coneixement dels sabers tradicionals relacionats amb una producció d'aliments equilibrada, respectuosa amb el propi producte i amb el procés d'elaboració, la terra i els cicles. La passió, en definitiva, pel gaudi del vell saber culinari que encara es conserva al fons dels llars asturians i que han heretat de la seva família.

Equipo tastu ¡hola!

Mª Luz del Río

Diplomada en Ciències Empresarials i amb una especialització constant i actualitzada en Comerç, fa més de 15 anys que està dedicada al sector de l'Alimentació. Des de la petita botiga familiar, Mª Luz ajuda a mantenir una sòlida confiança llaurada dia rere dia al llarg de dècades i des del moment en què, el 1985, RIODI ALIMENTACIÓN va obrir les portes.

Mª Luz cuida diàriament de les relacions comercials amb els proveïdors de productes seleccionats i s'encarrega personalment juntament amb els seus cosins que el seu esplèndid celler mantingui els més alts estàndards de qualitat i que l'experiència de compra dels clients sigui plenament satisfactòria. Per Mª Luz, només el tracte personalitzat i atent, la cura del detall i la qualitat garanteixen el servei que tot client es mereix.

Juan Carlos del Río

Diplomat en Ciències Empresarials i Màster en Auditoria de Comptes. Juntament amb els seus germans i els seus cosins, va créixer en contacte directe amb el camp i la tradicional cultura ramadera, a les finques de les fèrtils valls del camp centre-oriental propietat de GANADERA ASTURIANA, S.A, l'empresa familiar dedicada a la cura i cria de bestiar boví d'Asturiana de les Valls, raça autòctona productora d'una de les millors carns que es poden trobar al mercat.

Joan Carles va adquirir entre jocs i berenars amb llet crua acabada de munyir a la calor de l'estable, la cultura del treball, l'esforç i la responsabilitat diària que l'atenció acurada del bestiar comporta segons el codi del seu maneig tradicional pels ramaders d'Astúries i que, des de temps immemorials, s'ha transmès de pares a fills generació rere generació.

Jose Luis del Río

Advocat, Màster en Dret Financer i Tributari i Especialista Universitari en Protecció de Dades Personals. La passió per l'exploració, el coneixement i el gaudi del medi natural i cultural del seu país, el porten a practicar des de fa més de 30 anys diverses activitats esportives de muntanya ia posar en marxa juntament amb la família un projecte de turisme rural ecològic (SELE -Casa d'Aldea) a la vall de Borines (Serra del Sueve, Astúries), a un pas de la costa oriental asturiana i dels Parcs Naturals dels Pics d'Europa, Ponga i Xarxes.

En la tasca professional que desenvolupa des de fa gairebé 20 anys, ha influït el seu interès primerenc per les noves tecnologies de la informació i per la promoció dels valors sensorials, emocionals i culturals associats als productes fruit de la terra.

Ana del Río

Diplomada en Magisteri en Educació Infantil i Primària, Llicenciada en Pedagogia. La seva tasca professional a l'ensenyament la duu a terme a Salamanca, on resideix amb la seva família. Mai no perd contacte amb la seva terra, qualsevol pretext és bo per tornar a Astúries. La necessitat de mantenir la vinculació amb el seu país a través del consum de productes asturians i el desenvolupament de la cultura gastronòmica associada a aquests, li fa adonar-se de la conveniència de tenir disponible a la xarxa una botiga com Tastu. D'aquesta manera, resulta possible mantenir fins i tot en la distància una vinculació amb el context cultural d'origen, possibilitant-ne el desenvolupament constant amb renovats mestissatges segons els codis propis de cadascú.

Per a Ana, en la cultura gastronòmica es condensa la pròpia cultura, i el cultiu de la mateixa possibilita la seva projecció i transmissió a les futures generacions amb independència de quin sigui el lloc de residència, la difusió i la consegüent aportació positiva al coneixement global.

Product added to wishlist
Product added to compare.

Fem servir cookies per personalitzar continguts, funcions de mitjans socials i analitzar trànsit. Més info